joi, 18 februarie 2016

ÎN GOANĂ PE FACEBOOK - CE MI-A PLĂCUT AZI

Mi-a plăcut că am putut ieşi din Războiul Antenelor  neatinsă de nicio mină, că mi-am adus aminte de paradoxul etnic al anului trecut, ăla în care un sas reuşea să-l facă să se simtă şi pe un ungur mîndru că-i român şi-apoi am rîs, că am strunit caii nărăvaşi ai tentaţiei de a spune nişte ''chestii'', sau că am putut poposi, fie şi preţ de o clipă, pe cîte-o pagină rămasă neatinsă de televizor...

1. Că Gheorghe Pârja a scris în Graiul Maramureşului despre antologia PARODII, apărută la Ed. Grinta anul trecut, carte în care Lucian Perţa a luat foarte serios în glumă (sîc) cîţiva poeţi din Direcţia 9. Sînt prinsă şi eu. Pentru că m-am bucurat, las aici link-ul:


2. Această integrală dramaturgică Vişniec, în curs de apariţie la Editura Paralela 45, şi în posesia căreia abia aştept să intru...


3. Acest poem al Ginei Goia:

''orele care ne despart
sunt niște arici speriaţi
tu aștepţi să treacă toate trenurile
eu spăl rufe și le-ntind
în soare

într-o zi
noi doi o să fim
capăt de linie
gina goia/ dublin''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu